کد خبر 270721
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

حمله موشکی جدید حزب‌الله به مواضع نظامیان صهیونیست

حمله موشکی جدید حزب‌الله به مواضع نظامیان صهیونیست

حزب الله لبنان مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را بار دیگر با موشک هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیست نشین «المطله» هدف قرار داده است.

حزب الله افزود: در این عملیات که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها انجام شد، رزمندگان مقاومت، محل تجمع نظامیان دشمن را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و این موشک به طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای جنگ در نوار غزه تاکنون، مقاومت اسلامی لبنان بیش از هزار پهپاد به سوی اهداف اسرائیلی در شمال فلسطین پرتاب کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزود: هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله به چالش اصلی پدافند هوایی اسرائیل تبدیل شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با پهپادهای حزب الله اضافه کرد: این پهپادها بدون هیچ مشکلی به اهداف خود می رسند.

فرمانده پیشین منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در گفت و گو با شبکه «کان» گفت: آنچه امروز در شمال شاهد آن هستیم یک پیروزی راهبردی و خیره کننده برای حزب الله است.

«یوسی بیلد» افزود: اگر اسرائیل نتواند تصمیم قاطعی بگیرد، ما نمی توانیم در این منطقه زندگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha